Pages

August 23, 2010

PRINCESSQISH GIVE AWAY OR CONTESTS;

salam readers;
kali ni aku nak join contest or giveaway dari princessqish;

PrincessQish
syarat pertama: banner; 
.
syarat kedua: jadi follower; 
it's me: paradokshati;
.
.
syarat ketiga: tema blog; 
bab tema blog susah sikit nak cerita, FYI dan pada yang tau, tagline blog aku INI KATA HIDUP;
tagline ni membawa maksud apa sebenarnya tema blog ni;
blog ni lebih kepada mencurahkan sesuatu yang peribadi atau lebih tepat tentang perspektif dari aku mengenai kehidupan yang aku sedang alami dan pekara di sekeliling aku;
selain itu, blog ni jugak jadi tempat aku, keluarkan idea aku especially dalam bidang penulisan;
.
.
syarat keempat: apa yang aku suka;
 secara general nya, kalau nak sebut benda yang aku suka;
terlalu banyak; tetapi secara ringkas apa yang aku suka pertama: adalah buku dan gambar;
impian aku satu hari nanti, aku dapat publish buku tulisan aku sendiri dan;
 jadi seorang freelance photographer dan backpackers around the world :D (harap tercapai);
.
.
syarat kelima: tag;
aku tag;
tiha

sekian;
.:.wassalam.:.

nota kaki;
contest ketiga;

5 comments:

Aidi-Safuan said...

tak tag aidi-safuan pon... :(

paradokshati said...

@aidi-safuan:alolol.pas ni kalo ada contest lagi; tag aidid safuan pulak :D

CIK TOM said...

good luck!!

soffea said...

gud luck ye anda ;)

paradokshati said...

@tomato and soffea:
thanks all dear :D