Pages

September 30, 2010

EH...BIAR BETIK?

salam semua readers;
aku nak share dengan korang pasal satu competition yang aku join dulu;
yang photoshop competition sempena bulan kemerdekaan;
.
.
sebenarnya dah lama aku nak share news ni tapi asyik tak ingat je;
tapi akhirnya berjaya mengupdate entri ni;
.
.
kalau korang nak tau, malam 30 ogos tu la dapat tau sape yang menang;
tapi malam tu memang aku tak pergi, ada sambutan kemerdekaan;
ye la memang aku tak yakin pun aku boleh menang;
partner aku pun dah balik kampung waktu tu;
.
malam tu house mate aku pergila sambutan kemerdekaan;
balik tu aku tanya la, sapa yang menang sebabnya dorang pun join jugak;
.
.
.
aku tanya la ada tak group intelligent menang;
intelligent tu sebenarnya nama group aku;
.
.
dia cakap, ada nombor 3?
erk...aku pun gelak je;
eh..biar betik;
kredit untuk picture ni;
.
.
sebabnya serious ramai yang terror lagi yang join competition tu;
.
.
then, aku YM dengan kawan aku;
.
.
kitorang cakap-cakap pasal competition tu lagi la;
.
tiba-tiba dia tanya;
eh..sapa intelligent ek;
.
.
tu aku jawab;
erk...kita orang la;
.
.
dan ternyata memang betul;
.
.
intelligent menang nombor 3;
.
.
hehe;
.
.
first attempt kita orang join competition ni pun sebab dah final year nak kumpul sijil sekeping dua;
.
.
.
alhamdullillah;
sangat tidak sangka;
thanks untuk partner aku jugak;
kredit untuk picture ni;
.
.
sekian;
.
.
.:.wassalam.:.
nota kaki;
:);

19 comments:

puteri azny said...

congrats :)

Unknown said...

mane gambar yg masuk bertanding tu?

paradokshati said...

@ciput: thank u..

@m.i.a: pic tu, dorang ambek kalo ada copy i upload

Cahaya Kehidupan said...

tahniah ye....hehe =]

Leyha said...

tahniah! hehehee!

paradokshati said...

@hayaty: thanks :D

ReDiculousLy said...

congrat...comey trofi...mesti best giler kan dpt menang sumthing...esp yg melibatkan kreativiti...;)

CIK TOM said...

wah tahniah yunk...hebat!!

giha lalala said...

tahniah.. kalau ada picture nye, share la :)

Unknown said...

tahniah :)

aishareoils said...

tahniah...

Gayahspears said...

n3 gayah pon ade nama betik~ hahahaha

paradokshati said...

@redprincess: tu la mmg tak sangka, rezeki..hehe :)

@hali3sa: thanks :D

@cik tom: thank u..:D

@giha: thank u :D

@isz: thank u :)

@ecah:thanks :D

@gayahspears:hehe..:)

Unknown said...

tahniah..
awat semua org cakap pasai betik ja hari ni ni ehehh
kuman "aci effective.." Entry

AngahSayang2314 said...

tahniah semoaga di berkatii hehehhe

tikusdalamlab said...

wohoo. gila best! :D

Solihin Zubir said...

wahhhhh... tahniah2.. :D

paradokshati said...

@angah:thanks..amin..

@kuman:heee..teringat nak makan buah betik kot..hehe

@solihin:thanks..hehe

@seb:hehe..:)

haidi takeAfoto said...

tahniah ek..cik paradoks n da geng..sy dulu pn nk join gak..tp xsempat la...klu sy join mesti dpt no 4..xpn saguhati..hehehh