Pages

September 24, 2010

TAG YANG TERTUNGGAK;


salam semua readers, aku nak menjawab tag yang tertunggak sekian lama;
oleh linarahim;
thanks byk-byk lina;
sorry lambat skit update;

Q & A Session.

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang?
:kejap lagi ada kelas, assignment banyak bertimbun tak buat;

2. Apakah nama samaran anda?
:paradokshati

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
1)family(emak+ayah+adik-adik+comel(walaupun dia bukan orang)
2)sahabat yang sentiasa ada susah dan senang

4. Panggilan anda untuk si dia
:erk..aku tiada si dia;

5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa
:entahla;

6. Blog yang anda suka visit
:semua pun aku suka :);
:semuanya best;

7. Tag kan 15 blogger
:uish..byk nya. tag semuala :);

.:.wassalam.:.

nota kaki;
:);

5 comments:

ecah..merangkap anak cik nan said...

haha..dulu x reti langsung main tag2 ni..

paradoks hati said...

@ecah: erm...hehe..sy pun dulu tak reti :)

ReD PRiNCeSs said...

aku sangat suka wat tag2 ni...kadang2 kan soklannya pelik2...macam best je jawab...hehe

p/s: da lame aku nk tanya...apsal nama paradokhati ek...??? ~just out of curiousity~

paradoks hati said...

@redprincess: hehe..
erm..paradokshati tu melambangkan diri sendiri;
paradoks : sesuatu yang bertentangan :D

Buat Duit Dengan Nuffnang said...

oOO http://tudungsajicomel.blogspot.com