Pages

November 26, 2010

SAMPAI SUDAH;

salam readers;
.
lama betul tak berbelog;
.
beberapa hari bercuti kerana mengukuhkan diri dengan exam;
.
sekarang tanpa sedari aku dah ada dekat rumah;
.
di kampung halaman;
.
home sweet home :);
.
.
.
hehe;
.
insyallah, dua tiga hari lagi aku akan update karya baru;
.
.
serius lama betul tak menulis;
.
tapi sebelum itu layan dulu karya-karya picisan aku;
.
.
.
.
.
saja nak refresh sebab kalau boleh aku nak sangat korang komen;
.
supaya aku dapat baiki lagi cara tulisan aku;
.
kepada semua yang datang belog aku;
.
terima kasih banyak-banyak  :);
.
.
.
sekian
.
.
.:.wassalam.:.
.
nota kaki;
sedang dengar lagu impossible;

9 comments:

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

update lagi lagi lagi ! nak baca :D

alexa yussida said...

ape tu?cerpen ek?ke novel?waaaa...nti kite layan okie....skrg ni bz sikit:(

Afiefah Safieni said...

cpt update,...
nanti dah update gtau ya..
saya nak baca..
=)

Anonymous said...

sgt2 suka betulke ini chinta..heeheee

Myaby said...

hihi. updet2.. nnt boleh singgah. :)

Dilema Si Tangan Basah said...

hai.

jalan jalan sini sekejap. :)

paradoks hati said...

@nurza: hehe..insyallah..thanks :)

@alexa: cerpen..hehe...okay :)

@afiefah: hehe..thanks :)

@anoymous: hehe..:)

@dilema: hee..thanks :)

@myaby: heee..thanks :)

A.D.A.M. said...

suka dapat balik rumah kan. :D

paradoks hati said...

@adam: home sweet home :)