Pages

February 08, 2011

INSTRUMENTAL;

salam readers;
.
entri sebelum aku tidur :);
.
entah kenapa malam ni rasa berjiwa kacau lak;
.
.
malam ni rasa nak dengar instrumental, tak kisah la dari musical instrument apa pun:);
.
.
.
heee :D :);
.
ni antara instrumental yang aku suka dan dengar lebih sepuluh kali :);
.
dan kebetulan kesemua nya datang dari cerita yang aku suka tengok :);
.
.



yang pertama:
ost selamat pagi cinta: violin instrumental :);



yang kedua:
syurga cinta: flute instrumental :); 



yang ketiga:
ketika cinta bertasbih: guitar instrumental :);


sekian;
.
.
.:.wassalam.:.

nota kaki;
sangat tertarik dengan ini :);

20 comments:

alexa yussida said...

gud nite my dear:)

Nur Liyana said...

hahahaha.best..yana pun suk dgr instrumentall..memang jiwa habis ler..kih3

Nyssa Nuar said...

mmg jiwe...awat??terkejut lg ka?hehehe

Cekodok said...

wah.. best... cekodok suka jalan cinta, ayat-ayat cinta... tapi lebih suka kepada karya melly... hehe..

lavender harum wangi said...

oi oi~ memang nyenyak la tidur kalau dgr instrumental ceni.. terbuai je kan~ :D

Yellow LEOpard said...

ade rase terawang-awangan tak dgr lagu ni sebelum nk tiddo?huhu

A.D.A.M. said...

Kau ni semenjak dua menjak ni sedih je haa.

Amirrah Zawani said...

terbaikkk lah :)

KUREKURE COMEL said...

semua lagu syahdu....bikin hati lembut...

paradoks hati said...

@alexa: gud nite :)

@kurekure:hati saya ni sangat rapuh.huhu :)

@amirah:heee...:D

@nur liyana:saya pn sangat suke :D

@lavender:haha..tau takpe..sangat :)

@yellow:heee :D

@a.d.a.m:bukan sedih..tekanan

@nysaa:nyssa, aku terkejut dop abih lagi..waaa :(

@cekodok:suke gak..heee :D

ghost writer said...

suka dengan ketika cinta bertasbih...

tapi bukan melalui layar,cuma buku.

ïêmå å¢klê§ said...

oo berjiwang ditengah malam..

paradoks hati said...

@ghost writer:yep..sy pn :)

@iema: haha..sekali sekala :D

HaNTwO said...

hahahah ni mesti hati setaman tamannya :P

ReDPRiNCeSs said...

kdg2 mmg best dgr instrumental kan...aku suka dgr ost winter sonata especially 'first time' (piano)..

♥cik cahya♥ said...

mmg best dgr instrumental ;)
sy suka piano ;)

K.I.S.S said...

dgr sambil baring...
jiwa tenang terus tido :)

Nor Moscow said...

uih! ketika Cinta bErtasbih tu best..sempat jugak layan CD yg adik bawak dr mesia. nangis tak ingat..!! sedih...

paradoks hati said...

@cik chy: sy pn suke gak..

@amie:haha..mmg betul .sungguh berjiwa :)

@nor:hehe..mmg best cite tu kak..hehe..tp dlm buku lg besh :)

aiMi =) said...

wah!! suke post ni la
bes2 !