Pages

January 17, 2011

FINALLY:);

salam readers;
.
.
dapat gak aku mengupdate blog, walaupun aku tak de la busy mana setakat ini;
.
.
tapi lebih terarah, tak tau nak taip apa;
.
huhu..update ringkas dari aku;
.
finally;
.
yang pertamanya: congrates kepada adik aku sebab di terima masuk ke sekolah impian dia;
.
.
akhirnya tercapai gak impian dia nak masuk situ even sebelum ni waktu dia dapat keputusan yang layak untuk masuk situ, waktu form one, tapi tak dapat...;
.
itulah, agaknya rezeki dia kali ni pulak;
.
.
alhamdulillah, dan syukur;
.
.
untuk adik;
strive the best untuk spm;
jangan main-main;
ingat cita-cita kita;
huhu;
.
.
dan kedua;
.
.
aku dapat gak makan kfc setelah dekat seminggu aku teringin bangat nak makan;
.
kempunan kfc tahap maksima;
.
aku ni memang gedik, bila time pergi bandar aku buat tak nampak je kfc yang tersergam indah tu;
.
.
.
tapi bila time dah sampai hostel, orang angkut plastik tu baru la aku poyo nak makan;
.
dan akhirnya atas ehsan room mate aku yang pergi bandar hari ni dapat la aku;
.
.
meratah dua ketul ayam + coleslaw + mashed potato berserta air pepsi saiz regular;
.
+
.
.

bun dia hilang dalam plastik tu, sebab aku selalu lupa makan bun tu;
.
.
.
huhu;
.
.
alhamdulillah;
.
.
:);
.
.
sekian;
.
.:.wassalam.:.
.
.
nota kaki;
:);
.

19 comments:

Fairuz Zainal said...

aku pun suke makan. keh3

zazaw said...

waaa
KFC
nak sangat makannn tuuu

Cik Ungu Kamila said...

Aiyak, teros lapo balik nih -_-' hihihi

nia said...

pas bace entry ni teringin nk mkn kfc la plak..

ABSOLUTE said...

hyee. dramatik gila gmba air tu. hehe.

chiLleD...!! said...

wah..besnye mkn kfc..he

Unknown said...

GIGI TU LAWA HUHU

JOMBLOGWALKING DENGAN CARA SENANG DISINI :: http://kindofsoul.blogspot.com/2011/01/jom-blogwalking-vs-bloglarian.html

diba said...

wah..sgt sonok tyme makan2;)

diba said...

wah..sgt sonok tyme makan2;)

diba said...

mmg sonok tyme mkan2;)

paradokshati said...

@fairuzhani:hehe :)

@diba: haha.sangat :)

@a'im: thank u :)

@chilled: tu la pasal kempunan pny pasal :)

@unguviolet:lol. belanje sy :)

@asy:huhu :)

@zazaw:jemput :)

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

kfc sgt sdap.

mie said...

mengidam pula nak makan kfc ni
eheheeee

paradokshati said...

@nurza: mmg sangat sedap.

@mie: heee..jemput beli ;)

YOUsoF said...

Tahniah jugak tuk sang adik! do ur best ok!

love to eat jugak, tapi same² kita elak membazir ye hehe

paradokshati said...

@yousof: welcome..hehe :).ye btul :)

vampire's lovex said...

ni malas baca yg berkaitan mkanan tau....tetiba lapor..hua3 :)

Unknown said...

aduiiii tgh syok bace nmpk KFC plak ni yg lapar ni plan mmg nk beli dr tadi tp tahan jer... ni dh nmpk aduiiiiiiiiii aku sgt lapar skunk

paradokshati said...

@vampire's lovex:haha..kfc mmg sedap..

iris:haha...kfc sangat best..sila beli..hehe