Pages

July 06, 2011

TAHNIAH :)

entri cerita betul aku :); 
aku tak pernah ada maksud nak sambung entri itu tapi nampaknya perjuangan kian ganas *si dia terus berjuang walaupun hadiah kemenangan adalah objektif melihat kejatuhan orang lain*;
*tahniah* kamu pejuang tegar :);
aku pun bukan sekuat itu untuk terus perjuangan itu nampaknya; 
.
kalau dulu aku bilang, aku tidak mahu balas perjuangan itu *aku masih tetap dengan keputusan itu*;
 tapi tampaknya makin membisu, lemparan kata yang buat hati terhiris itu semakin berderu pantas;
jadi orang yang sudah sedia mahu tewas pun masih di provok untuk bangkit *tahniah lagi, kamu sememangnya tiada putus asa* aku kagum;
.
.
andai kata, aku baca sesuatu yang aku rasa perlu untuk aku kongsi kan tanpa ada rasa niat yang terlindung, jadi satu kesalahan besarkah? *atau kau mudah melatah*;
owh, aku lupa minta maaf kalau ia jadi kesalahan; *aku kan gelabah*
*kita manusia jangan nak ingatkan orang sangat, sebab orang tak suka*
.
bernafas atas muka bumi ini , walau menghirup oksigen neutral yang sama banyak manusia yang rasa dia hirup oksigen perisa ribena *perasan diri istimewa*;
aku mungkin bukan manusia yang akan bawak parang, sabit, pisau untuk tikam kau sampai mati ataupun terus menerus melancang mulut untuk keluarkan kata makian, carutan ataupun segala perkataan yang kau guna sampai habis kamus rosak kau kemudian sebar semesta alam bagi tahu tentang itu;
*bukan, walaupun aku pernah*
aku kan MANUSIA;
.
segala lemparan, cacian, makian, hasutan kau atau segala benda yang kau katakan :);
*aku hanya mampu senyum*
andai hati aku terus berdarah atas kata-kata kau, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak :);
kau mungkin manusia paling ISTIMEWA pernah aku jumpa, bukan seorang yang mudah untuk mengalah terus menerus tegakkan perjuangan kau *dapat hadiah kan, luaskan wilayah kebencian atas manusia orang lain*
.
aku juga bukan layak untuk terus hakimi kau, sebab kau hirup oksigen ribena, sebab kau istimewa, kau menang jajah minda manusia, kau menang terus lemparan sampai tiada ayat untuk aku balas *bukan sebab aku tak nak balas, sebab aku tak sama taraf rosak macam kau*, banyak sangat kemenangan kau kalau aku nak ucapkan *yang penting kau pemenang segala*, aku ucap infiniti tahniah :);
.
tahniah juga sebab kau dah berjaya rosakkan perasaan orang lain dan lagi kau dah berjaya bentang kertas kerja perang emosi dengan orang lain dan kau dapat pembentang terbaik *tahniah lagi*
.
tahniah, tahniah,  dan tahniah sebab kau dah bagi tahu siapa kau yang sebenarnya :);
.
.
sekian
.
.:.wassalam.:.

nota kaki:
kau terlalu famous tu pasal susah nak dekat :);

*lupa penjajahan minda yang tak boleh dibeli*

7 comments:

ctpayong said...

kadang-kadang diam itu lebih tajam dari pedang.

Cik Ungu Kamila said...

siapa punya angkara ini cik paradoks ? sabar je laaaaa.

sabella mohamad said...

chill ea
^_^

CWL wanie LovelA said...

:)

CWL wanie LovelA said...

:)

CWL wanie LovelA said...

:) saba

YOUsoF said...

sabar² dan sabar..

bukan manusia kalau tak tunjukkan ragam dan perangai memasing.